تماس با ما

ما در صنعت هوشمند مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویس‌های خدمات به مشتریان صنعت هوشمند بر طرف نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با کارشناسان صنعت هوشمند تماس بگیرید.

تماس با ما

    سوالات پرتکرار

    نحوه سفارش کالا در صنعت هوشمند چگونه است؟

    سفارش کالا در صنعت هوشمند، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام می‌پذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه می‌توانید به صفحه " رویه سفارش کالا در صنعت هوشمند " مراجعه کنید.

    آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟

    خیر، صنعت هوشمند با رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تسهیل فرایند خرید غیر حضوری ضوابط و مراحل سفارش، ارسال و بازگشت کالا را به گونه ای طراحی کرده تا مصرف کننده بتواند پروسه خرید مشابه با خرید حضوری و با مزایای بیشتر داشته باشد. از این رو در هیچ صورتی امکان خرید حضوری از دفتر مرکزی صنعت هوشمند و یا سایر دفاتر خدماتی مرتبط وجود ندارد.

    پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟

    برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود می‌توانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان می‌شود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک صنعت هوشمند ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است می‌توانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.